ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

 

ساعت آیینه 00:00

معنی ساعت 00:00

اگر ناخودآگاهتان چشم شما را به ساعت 00:00 بیندازد، ممکن است در ذهنتان به دنبال دلیل و معنی آن باشید! حقیقت این است که دلیل محکمی پشت آن قرار دارد که توسط فرشته‌ها و یا راهنماهای معنوی برای شما فرستاده شده است!

در این قسمت به تحلیل آن از طریق ۷۲ فرشته می‌پردازیم. به علاوه می‌توانید با فراگرفتن اسامی فرشتگان نافذ در این ساعت، بیشترین کمک و بهره جویی را از این ساعت داشته باشید!

در ادامه به بررسی این ساعت در علم اعداد اشاره می‌شود. باتوجه به مطالعات و تجارب عدد «0»، رقمی مرتبط با مقدسات است که به ویژه همزمان بیانگر آغاز و پایان می‌باشد!

ارتباط 00:00 با فرشتگان

00:00

فرشتگان می‌گویند که به انتهای یک چرخه رسیده‌اید که خبر از زایش و رویش مجدد می‌دهد! بنابرین سطح جدید از حیات را به خصوص در معنویت تجربه خواهید کرد. در رابطه با مطالعه مسائل مربوط به مقدسات، معنویت و هنر پیشگویی کمک‌هایی از سوی فرشته‌ها به شما می‌رسد. پس به نظر می‌رسد با یک افشاگری و پرده دری و آگاهی عمیق روبه‌رو خواهید شد.

بنابرین مراقب باشید که در حین کار با انواع انرژی‌های هر 72 فرشته، از مراقبه، به هر صورت که امکان آن باشد، استفاده کنید. این مسئله به شما توانایی مدیریت اضطراب درونی خود را داشته باشید و حتی در مراحل پیشرفته تر به صلح درونی برسید.

ساعت جفت 00:00 بیانگر حضور و فعالیت انرژی‌های خاص و عظیم در اطراف شما است. اگرچه این روزها تصور می‌کنید که مدیریت برخی از ابعاد زندگی پیچیده است؛ اما به خاطر داشته باشید که همه آن‌ها موقتی و گذرا هستند. در نتیجه باید انرژی‌هایی را کنترل کنید که ممکن است همیشه به روش‌های مثبت پاسخگو نباشد. در صورتی که توانایی این کار را ندارید، روی کمک فرشتگان حساب کنید!

در نهایت، این ساعت جفت علائم هشدار برای معامله کردن با شخصی که برای شما محترم است را نشان می‌هد. به دلیل این که این ساعت به فداکاری اشاره دارد، بهتر است هر چیزی که به شما توصیه و یا پیشنهاد می‌شود را قبول نکنید؛ بخصوص اگر نشانه‌هایی از زیان برای خود می‌بینید! یاری رساندن به بقیه همیشه توصیه می‌شود اما نه به بهای نادیده گرفتن نیازها و خواسته‌های خود!

ارزیابی ساعت 00:00 از منظر فرشتگان

فرشته‌ نگهبان مربوط به ساعت آینه 00:00، «مومیا» است که دوره تاثیر او از 23:40 آغاز و در 00:00 پایان می‌یابد. این فرشته بیانگر آشکار کردن اطلاعات است و به شما شفافیت خرد را هدیه می‌دهد. او برای سرآمد و برجسته شدن شما، هالهای از پرتوهای خود را می‌افکند.

«مومیا» هفتاد و دومین (آخرین) فرشته مقرب است که در کنار او توانایی شروع مجدد در حیات خلقت وجود دارد. همانطور که اشاره شد، به شما کمک ویژه‌ای در مهارت یافتن در حوزه هنرهای پیشگویی می‌کند. همچنین حامی و دستگیر افراد قریب به مرگ است.

در علم اعداد 00:00 به چه معناست؟

0000 در علم اعداد

مجموع ارقام ساعت جفت 00:00، صفر است! صفر هم رقم و هم عدد محسوب می‌شود (فرق عدد و رقم در این است که یک رقم نماد عددی واحد می‌باشد، از 0 تا 9؛ اما یک عدد یک رشته تشکیل شده از یک یا چند رقم می‌باشد)! عدد  صفر سه بار در سیستم‌های عددی باستان استفاده شده است. لذا بازگرداننده شما به نوعی مبدا است زیرا همه چیز از صفر شروع می‌شود!

به زودی درون خود احساس برای تغییر و جنبش بزرگ را احساس می‌کنید. قصد پیشروی و ارتقا در مسیری که برای خودتان هم نامشخص است دارید. اما به هوش باشید که لازم است برخی از جنبه‌های شخصیت و اخلاقی خو را تغییر دهید. بنابرین برای تحول، ابتدا باید از خودتان شروع کنید!

و اما در بعد احساسی، با فردی ملاقات عاشقانه خواهید داشت که این شخص واقعا برازنده شماست! ولی اگر زوج هستید، دچار دگرگونی و تغییر خواهید شد. ساعت 00:00 نشان می‌دهد بر سختی‌های زندگی فائق خواهید آمد و بر رضایت شما و شریک زندگیتان متمرکز خواهید شد.

با توجه به اهمیت و قدرت زیاد 00:0 تمامی مسیرها برای منتهی شدن به کامیابی و پیروزی برای شما باز است؛ اگرچه باید هوشیار باشید تنها دشمن ومانع شما از رسیدن به خواسته‌هایتان، خودتان هستید! به افکار خود اجازه ایجاد محدودیت ندهید و فرصت‌ها را پیش از آن که تلف شوند دریابید!

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up