ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

ساعت 2323

معنی ساعت 23:23

در این قسمت به تفسیر کامل ساعت جفت و آینه 23:23 می‌پردازیم. سعی شده که تحلیل‌ها را مانند تکه‌های پازل کنار هم قرار دهیم. به این منظور، از آثار “Doreen Virtue” استفاده خواهد شد. به علاوه از تاروت مارسی، تفسیر فرشته‌ای و علم اعدادشناسی تفاسیری ارائه می‌شود.

به خاطر داشته باشید که ممکن است مواردی که در ادامه خواهید خواند را درون خود پیدا کنید؛ پس از آن قادر خواهید بود که دریابید که ساعت 23:23 چه پیامی برای شما ارسال کرده است. همچنین در نظر بگیرید که نشانه‌های حاصل از دیدن ساعت‌های جفت مانند 23:23، به طور فردی با شما صحبت می‌کنند.

ناخودآگاه شما تصمیم دارد با دیدن ساعت جفت پیام‌هایی به شما مخابره کند! تفسیر دلیل و معنی آن‌ها لزوما کار متخصص‌های این زمینه است.

پس در ادامه همراه ما باشید تا از دلایل کارشناسی شده مطلع شوید!

 

ارتباط 23:23 با فرشتگان

اولین موضوعی که آن برخورد می‌کنیم، وجود پروژه‌ای است که برای عاطفه و احساس شما بسیار مهم می‌باشد! فرشتگان با صراحت می‌گویند در کنار شما، از زمان شروع تا پایان آن حامی شما خواهند بود. بنابرین اگر قصد برداشتن گامی در حوزه عاشقانه یا کاری زندگی خود را دارید، مطمئن باشید که با موفقیت روبرو خواهید شد!

شما به طور ذاتی دارای قابلیت تغییر پذیری هستید؛ لذا فرشتگان به شما کمک می‌کنند که انعطاف بیشتری داشته باشید و با سرعت افزون‌تری با محیط و شرایط خود وفق پیدا کنید. همچنین گوش شنوا برای اطرافیان محسوب می‌شوید! این ویژگی منحصر بفرد باعث می‌شود صندوق اسرار و رازهای مردم باشید.

یکی دیگر از استنباط ها از ساعت 23:23 این است که در جریان یک حرکت قرار دارید! توجه کنید که این حرکت می‌تواند عزیمتی مانند سفر باشد و یا این جنبش درون شما اتفاق بیفتد. در نتیجه شما هستید که ذات و چیستی این حرکت را تعیین می‌کنید.

در انتها شما از حمایت و توجه فرشتگان بهرمند می‌شوید. برای توسعه یافتن در معنویت باید از آن‌ها کمک بخواهید. بنابرین به خوبی از فرشتگان کمک بخواهید تا در کمال آسایش پله‌های ترقی را طی کنید. روشن است که نیروی رسیدن به تمام آرزوها و هدف‌های خود را دارید؛ اما بدانید که این پیشرفت و دستیابی در سایه تغییر عادت‌های نادرست و قرار گرفتن در مسیر صحیح است.

23:23

ارزیابی ساعت 23:23 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت 23:23، «هایل» است که دوره تاثیر او در 23:20 شروع و در 23:40 پایان می‌یابد. او سمبل بی‌پروایی و اعتماد است! همانطور که اشاره شد حامی شماست تا زمانی که صلح و آرامش در زندگی‌تان جاری شود. این فرشته شما را در برابر دشمنان مخفی محافظت می‌کند.

فرشته هایل از توانایی خودش به شما برای تشخیص قدرت‌های خود و در نتیجه به ثمر رساندن اهدافتان هدیه می‌دهد! پس همواره به یاد او باشید تا با کمتر کردن اضطراب درونی‌تان، آسودگی و صلح را برای‌تان به ارمغان آورد.

 

در علم اعداد 23:23 به چه معناست؟

ساعت 23:23 در علم اعداد

مقدار کل اعداد در ساعت جفت 23:23، 46 است! این عدد بیانگر وجود آزادی عمل در زندگی شماست. اما ظاهرا آزادی در انتخاب را بیشتر می‌پسندید! این عدد بیانگر خودمختاری، استقلال و راستگویی شماست؛ پس در هر صورت مراقب باشید که دیگران دیدگاه‌های خودشان را به شما تحمیل نکنند.

سعی کنید که تعادل را در زندگی احساسی خود دوباره بازیابی کنید. در صورت عدم تعادل، شرایط رابطه عاطفی شما روز به روز پیچیده‌تر خواهد شد. این وضعیت وخیم فقط حیات عاطفی شما را تهدید نمی‌کند؛ بلکه بر سایر ابعاد زندگی نیز تاثیر منفی خواهد داشت. بنابرین، برای جلوگیری از وارد شدن آسیب‌های جبران ناپذیر عاطفی و روانی، تلاش کنید که از اشتباهات گذشته درس بگیرید و آن‌ها را تکرار نکنید!

همانگونه که اشاره شد، مهارت شما در گوش دادن به اطرافیانتان شما را متمایز کرده است و همین حساسیت شما موجب این می‌شود که تصور کنید که حتما باید به یاری مردم بشتابید! این نوع‌دوستی و سخاوت شما قابل درک است اما بکوشید که دایره یاری رساندن خود را به خانواده و دوستان محدود کنید. زمانی که کاملا به ثبات رسیدید، می‌توانید تصمیم بگیرید که به سایر اطرافیان مساعدت برسانید یا خیر!

در نهایت، با رعایت مسائل ذکر شده در بالا، زندگی شما شاهد پیشرفت‌های مثبت و تمرکز عمیق بر اهداف از پیش تعیین شده خواهد بود. در انتها، بکوشید تا در کاوش در موضوعات وابسته به دانش سرامد باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up